måndag 23 mars 2009

Var ska vi åka?

Nu har vi suttit hela kvällen framför datorn utan att hitta någon resa som passar. Var ska vi nu ta vägen? Verkar vara stört omöjligt att hitta något som passar in på våra förväntningar och krav.

Åkte till MediaMarkt idag när Carro övningskörde för att kolla på ett objektiv till kameran. Eftersom det är så synd om mig efter fortkörningen igår kom jag fram till att jag var väl värd ett nytt objektiv. Sagt och gjort så slog jag till på ett objektiv med fast brännvidd (35mm/1,8), en mycket trevlig glugg från Nikon som jag bara hunnit testa lite grann. Hela kvällen har ju som tidigare nämnts gått åt till reseletande så fotandet får bli en annan dag. Om bara en vecka går jag på pappaledighet och då kan Hugo och jag fota hela dagarna :).

Till sist ett stort grattis till Peter & Anna som ska gifta sig i sommar. Damp ner en inbjudan i brevlådan idag, tackar så mycket :). Så nu gäller det bara att hitta barnvakt, det är den 27/6 om någon känner sig manad.......

Dags att knoppa så jag orkar till jobbet imorgon, är en del som ska betas av nu sista veckan.

Good Night!!

//J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar