onsdag 4 mars 2009

Sugen på inköp

Vill ha ett nytt objektiv till kameran, ett fast 50mm objektiv som skulle göra fotograferandet både smidigare och på många områden bättre. Får se om jag kan komma över ett inom en snar framtid och om jag tycker det är värt pengarna. Kanske har de billiga kameraprylar i Prag? Nåja får väl se om det blir någon tid över till shopping där nere, när jag dessutom kommer se dubbelt av alla öl jag druckit kanske jag ska hålla mig borta från dyra inköp så inget blir fel.

Klockan närmar sig 17 och det är snart dags att åka hem från jobbet. Carro ska til körskolan ikväll så Hugo och jag får klara oss själva en stund. Hugo vill fixa inför Carros födelsedag imorgon, slå in paket och så där så jag antar att det är det som är planen. Sen skulle han ju lära sig gå också hur vi nu ska hinna med det. Får nog bli till en annan födelsedag, kanske hans egen som inträffar om ca 3 veckor.

Får se om jag hinner fixa med lite bilder ikväll, finns några som inte passerat framkallningen och redigeringen ännu. Om inte så lär det dröja till nästa vecka.

//J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar