torsdag 19 mars 2009

Resor och resor

Vi måste boka resa snart. Jag kan nämligen inte koncentrera mig på annat. Nu har jag kollat så mycket att jag upptäckt fel på destination.se. Jag har givetvis ringt Apollo och mejlat destination.se och klagat. Det börjar gå över styr nu :) Dessutom behöver jag ju egentligen läsa i körkortsboken istället för att hålla på med resor och för att inte tala om trädgården. Måste planera!!

Imorgon kommer Hugos morfar. Det blir kul. Vi har inte setts sedan jul, det är ju ett tag sen. Tiden går för fort. Nu är det ju nästan bara en vecka kvar till jag börjar jobba. Det är ju galet!!! Hur kan ett år och en månad kännas som en månad??? Mina kläder vittnar dock om ett års mammaledighet. Jag måste ha nya kläder, det är panik! Därför tänkte jag att vi skulle åka till Vällingby C i helgen. Det blir kul för min pappa, som bodde där för många många år sedan. Vi får väl se om han känner igen sig :) Ja annars ska vi väl bara äta massa god mat, prata och försöka lära Hugo att gå ihelgen. Han måste ju gå själv på sin ettårsdag!

/C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar