fredag 6 mars 2009

Inredningskväll

När vi flyttade in i vårt hus så började jag bli intresserad av inredning. Jag älskar att leta smarta prylar, särskilt prylar som har med förvaring att göra. Och jag ägnar ganska mycket tid åt diverse inredningsbloggar, det är jättekul. Nu håller jag på att leta prylar till Hugos rum. Bland annat hittade jag denna helt underbara sänghimmel (jag är alldeles lyrisk), som dock ska vara grön och användas som myshörna.

Sen har jag hittat så mycket andra prylar, som är helt underbara. Måste bara övertyga Joakim...eller diskuttera kanske det heter :)

Trots att Hugo har fått träffa kompisar hela dagen (jag skippade fredagsstädningen pga ryggont), så har han varit jättegnällig. Innan han somnade satt han och skrek så att jag fick ont i öronen. Och när det knackade på dörren trodde jag att det var nån som trodde att jag gjorde honom illa härinne. Men det vara "bara" Frida som var här med ett gäng inredningstidningar, som jag har frasat i under kvällen. Tack!

Joakim ringde precis och berättade att han ätit en 300 g biff på nåt steakhouse i Prag. Nu mår han bra :) Han är verkligen galen i kött och grillat ska det vara :)

Imorgon ska jag och Hugo åka till Tumba för att hälsa på Mayvy och Harry i deras nya hus. Det ska bli jättekul. Och det är bra för Hugo att träffa dem innan han ska sova över där nästa helg. Vi ska ha barnvakt för första gången! Jag och Joakim ska till Hasseludden, ska bli helt underbart!!

/C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar