torsdag 5 mars 2009

Födelsedag

Ja idag fyller jag år. Det blir ju en del reflektion över tiden som gått då, speciellt det sista året, som har varit helt fantastiskt. Jag har hunnit med allt jag velat hittills i mitt liv, förutom att ta körkort :( Och lektionen i tisdag var ett riktigt bakslag. Det finns ett ställe jag undviker här i krokarna och det är Barkarby handelsplats. Massa stressiga bilister och rondeller. På körlektionen i tisdags körde vi bara där och det var inte läge att börja grina med Muffi bredvid sig säga "Du måste vara tuffare, ONE TIME, kör!!" Undra hur många gånger jag hört det. Lektionen igår var inte bättre den. Muffi (i sin lilla vita solhatt) säger att jag behandlar växlespaken som hans afrikanska mormor gjorde när hon levde. Rycka, rycka, rycka. Och visst har han rätt. Jag har stora brister i grunderna och blir stressad och rädd. Men men, det är väl bara att ta sig i kragen.

Annars är livet bra. Ska precis fylla i mina passuppgifter och anmäla mig till vår konferens, som bär av till Kina den 26 augusti. Det ska bli så roligt!

Och denna morgon blev jag uppvaktad med frukost och fina presenter. Joakim skämmer bort mig alldeles för mycket. Jag fick en laptop (som iofs är välbehövlig, men alldeles för mycket!), ett inramat fotot på mig och Hugo. En bild som jag älskar, eftersom den symboliserar så mycket glädje och allt det positiva Hugo fört med sig. Och så choklad! Tack älskling för allt, det var alldeles för mycket. Jag älskar dig så!

/C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar