söndag 1 mars 2009

Snart måndag

I tordags när vi var ute i den starka vårsolen brände jag ansiktet och sedan fick jag frossa och nu är jag lite förkyld. Det måste vara något fel på mig. Jag är förkyld jämt känns det som och för att inte tala om hur jag ser ut. Jag är så blek så att jag nästan ser blå ut. Men för att åtgärda det här med att jag har ångest över hur jag ser ut fick jag äntligen klippa mig och färga håret i igår! Och med den smygande 30 års krisen kapades luggen...fårorna börjar bli lite väl djupa i pannan. Och jag är väl nöjd, eller sådär, men nöjd blir man väl aldrig :)

Nu har jag läst i teoriboken så ögonen är alldeles grusiga. Jag måste ha svar på tal i morgon på körlektionen, att komma opåläst är helt bortkastat! Och jag tycker körningen går bättre. Även om den inte är perfekt så har jag kommit över lite av rädslan i alla fall.

Vi har diskutterat semester idag och det lutar åt Kreta. Joakim hittade en bra sida på nätet där man kan söka upp det billigaste alternativet dit man vill och de veckor man kan. Skitbra! Jag är trött på att gå igenom alla resebolags resor. Det är kul ett par timmar, men sen är det ju bara jobbigt.

Ja nu i veckan ska jag köra två gånger, ska till doktorn med Hugo, fylla år :) och så blir det nog nån utflykt med Anna och Alvin. Kanske til Akalla By. En 4-H gård och det uppskattas av Hugo.

/C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar