tisdag 31 mars 2009

Sista dagen på jobbet.....för den här gången

Då var jag på plats på jobbet för sista gången på ett bra tag. Känns nästan lite overkligt att jag inte ska hit och stressa och slita imorgon. Nej istället ska jag vara hemma med Hugo och leka och ta hand om honom. Det ska faktiskt bli riktigt roligt även om jag samtidigt fruktar att det kan bli ensamt. Förhoppningsvis hittar vi något att sysselsätta oss med, t ex öppna förskolan eller bara vara ute och leka i det fina vädret.

I skrivande stund är Caroline iväg och kör halkbana, tror och hoppas att det går bra. Hugo är hemma med Mayvy som hade den stora vänligheten att komma hem och vara barnvakt, mycket snällt!

Igår såg vi klart filmen som vi påbörjade i söndags, kan verkligen rekommendera "Gran torino" för er som inte sett den. Den bär på ett budskap som är riktigt tänkvärt och det är dessutom ingen nackdel att huvudrollen spelas av en viss Clint Eastwood.

Nej nu ska jag ta tag i de sista sakerna här på jobbet, är en del som måste avslutas och överlämnas innan jag kan skjuta ut mig själv från det här bygget.

Bilderna från helgen är på gång och jag hoppas kunna publicera några av dem inom kort.

//J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar