lördag 7 februari 2009

Rätt ute

Ja idag var det återigen nära på travet. Gjorde ett eget system denna vecka utan inblandning från andra amatörer och det verkar vara rätt melodi. Fick 6 rätt och även rätt på dagens dubbel så nu är kassan utökad ytterligare och det saknas inte mycket innan datorn är finansierad. Gratis är gott heter det som bekant och det är den känslan jag får när jag kan göra inköp för vunna pengar.

I övrigt har vi varit ute en sväng idag trots det tråkiga vädret. Blev en tur till Bögs gård i Sollentuna. Ja ni läste rätt, den heter så. Dock har de inga synliga kopplingar till det namnet antyder. Det fanns en del djur där och Hugo fick träffa både hästar, grisar och kor. Apropå kor så har Hugo börjat säga "muuuu" när man frågar honom hur kon låter. Lite kul att det går framåt. Återkommer senare med lite bilder från dagens utflykt.

Imorgon blir det badhuset igen......skönt att koppla av i en varm bassäng.

Trevlig lördag kväll!

//J

2 kommentarer:

  1. Hehe vad skall du ha för dator egentligen? 6 rätt gav ju 200kr lite drygt :) Kanske dubbeln gav mer :)

    Men bättre än oss, konstigt nog hade vi bara 3 eller 4 rätt :)

    Nästa helg är det min tur att tippa så då behöver jag lite tips. 1620 rader har jag på mig att säkra miljonerna :)

    SvaraRadera
  2. Haha....jo jag vet att det gav dryga 200 kr men det blev ett digert antal 5:or också vilket drygade ut vinsten tillsammans med dagens dubbel vinsten :)

    SvaraRadera