tisdag 24 februari 2009

Orka orka

De senaste dagarna har varit minst sagt jobbiga. Hugo börjar få sina hörntänder och han gnäller och gnäller och gnäller...och sover inte på nätterna. Detta har resulterat i att jag konstant har migrän. Idag har vi stängt in oss på övervåningen och dragit ner persiennerna för att jag inte ska kräkas av det starka solskenet. Fattar inte varför jag har migrän så ofta. Men om en stund ska vi i alla fall ta oss till öppna förskolan.

Igår hade jag min femte körlektion och körde motorväg. Det var faktiskt rätt kul (hör och häpna), men jag hade fruktansvärt ont i ryggen och käkarna efteråt pga att jag spännt mig så :) det kan vara därför jag har migrän idag kanske?

Ikväll ska jag ut med jobbet. Vi ska spela boule och käka, blir nog trevligt.

Imorgon blir det IKEA med Anna och Alvin (grannar). Ska kolla på barnrummen, eftersom vi ska fixa iordning Hugos rum till hans ettårsdag. Blir nog hans födelsedagspresent tror jag. Sitter och kollar på Styleroom.se, finns jättemycket bra tips där. En del är dock lite för avancerade. Men jag vill att Hugo ska ha en barnrum (inte bebisrum) där han kan leka och trivas.

Nej nu måste jag sluta. Ska träffa Vincent och Frida om en kvart och Hugo ligger och sover fortfarande. Bäst att rappa på. Vill ju inte alltid komma försent :)

/C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar