torsdag 14 maj 2009

Västkusten

Nu har vi bokat stuga på Daftö. Vi har bokat nio nätter på denna fantastiska camping. Den har verkligen allt! Och det vet jag ju eftersom vi var där för två år sedan. Daftö är ju speciellt även av en annan anledning. Det var ju där vi fick ett mycket positivt besked, som jag i all hast höll på att missa :) Och nu ska vi åka tillbaka dit igen, ska bli underbart! Och för att inte tala om hur gott det ska bli med alla räkor. Det tycker jag trots att det är torsdag och jag är alldeles fullproppad av dem :) Hoppas bara på bra väder!

Ser verkligen fram emot denna sommar. Först Kreta och Platanias där Joakim och jag var på vår första semester för tio år sedan och därefter Daftö, båda ställena mycket speciella för oss.

/C

2 kommentarer:

  1. Skönt att ni äntligen bestämt er för vad ni ska göra :) Det kommer säkert bli toppenväder, det kan ju inte regna alla dagar iallafall! :) kram

    SvaraRadera
  2. Härligt=). Hört om Daftö förr, de som åkt dit en gång åker oftast dit igen. Hm...kanske värt och prova.

    Kreta lät inte helt fel det heller du :D

    Hoppas det är bra med er förresten
    kram

    SvaraRadera