lördag 30 maj 2009

Hugos morfar på besök

Denna helg är Hugos morfar här. Idag har vi varit på parkleken Gulsippan. Hugo tyckte det var roligast att springa upp och ner för rampen som synes nedan.



Vi tog även en promenad till Barkarby Outlet och kollade i lite affärer, men eftersom Hugo inte har varit helt frisk idag blev besöket kort. Han är svullen i ögonen, snuvig och har feber...det är ju inte första gången. Undra bara vad det beror på. Och jag har som vanligt ont i magen. Undrar om den här tjocktarmsinflammationen jag har kanske är kronisk. Borde man inte bli frisk efter en vecka med piller, eller åtminstone bättre. Jag är inne i en riktigt neggperiod nu. Jag kan inte äta nåt! Och jag blir inte bättre, bara smalare. Ja ja, Hugo har väl repat sig imorgon, så då blir det en sväng på stan innan morfar åker hem.

Tillbaka till sällskapet!

/C

1 kommentar:

  1. Usch då, stackare, hoppas du blir bättre snart! Men kan inte Hugo vara pollenallergisk förresten? Eller det kanske de inte är när de är så små? kram!

    SvaraRadera