lördag 9 januari 2010

Svinkallt ute

Brrr.....-19 på kvicksilvret när vi vaknade. Vad är det som händer? Ny istid eller bara tillfällig köldknäpp? Hur som helst blir det nog att hålla sig inne idag. Kanske en shoppingsväng för att kolla om vi hittar något vi vill ha. Jag har faktiskt inte köpt någonting på mellanrean i år. Lite trist faktiskt. Speciellt när man hör hur alla andra fyndar i deras ögon roliga saker. Problemet är att jag inte hittar något jag vill ha så där jättemycket. Helst ska det ju vara någon rolig elektronikpryl men jag vet som sagt inte vad. Får väl se om jag springer på något idag.

Annars är det lugnt här hemma. Hugo och jag var hemma i torsdags då han hade aft lite feber kvällen innan. Igår var dock allt som vanligt och han var på dagis igen. Sen blev det lugnt fredagsmys här hemma framför TV:n. I kväll vet jag inte vad som händer. Blir troligtvis lugnt....

Ha det och frys inte ihjäl ni som går utanför dörren.

//J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar