torsdag 14 januari 2010

Hemma igen

Så var jag hemma igen. Var en mycket intressant tripp till Oslo där jag fick träffa en av Norges mest mytomspunna personer. Men det är en helt annan historia.

När jag kom hem igår låg Hugo och sov. Fick alltså inte träffa honom på hela dagen igår. Inte heller i morse var han vaken när jag åkte till jobbet så i eftermidag när jag hämtar honom är det nästan två dygn sedan jag träffade honom. Längtar....

Helgen närmar sig med stormsteg igen och snart är väl våren här igen? Hoppas på det i alla fall. Känns som det räcker med snö och kyla nu på ett tag. Blir en sväng till affären i kväll och sen bara vara hemma och mysa med Hugo. I helgen är vi bortbjudna på middag. Ska bli mycket trevligt.

Hörs snart igen!

//J

3 kommentarer:

  1. Nu får du ju alla att undra över vem norges mest mytomspunna person är och iallafall jag blir otroligt nyfiken! - nästa blogg inlägg får du berätta den historien tycker jag! Kram

    SvaraRadera
  2. Jag vet vem Joakim träffade! Det var hon: http://www.munch.museum.no/images/M0514_01.jpg

    SvaraRadera
  3. Haha...bra gissning men inte riktigt rätt. Frida, ska berätta vid tillfälle. Blir eventuellt en middag med inriktning mot foto snart. Christian och jag surrade om det.

    SvaraRadera