tisdag 12 januari 2010

Oslo

I morgon bär det av till Oslo över dagen. Har blivit blixtinkallad på ett möte med en potentiell kund, får se vad det ger. Tidigare reste jag betydligt oftare än nu för tiden i jobbet men jag måste säga att det är ingenting jag saknar. Att ligga på hotell och flänga fram och tillbaka till och från flygplatser är bara jobbigt. Skönare då att vara hemma i sitt eget hem.

Anstormningen av TV-program har precis börjat som sig bör nu när helgerna är över. Slav som man är framför TV:n blir det lätt att man fastnar i diverse serier och program. Lets Dance, I en annan del av Köping, Mästarnas Mästare är bara några exempel på program som numer står på hemma.

Vad händer i övrigt då? Jo det rullar väl på i vardagen. Hugo är inne i någon form av trotsperiod vilket gör att han inte är alldeles lätthanterlig i alla situationer. Bland annat härjas det onödigt mycket runt matbordet vilket kan vara ganska jobbigt. Men det är väl så det är att ha småbarn. Det är aldrig en lugn stund. Vi var även och shoppade lite i helgen. Skulle ha en tavellist till vardagsrummet men kom hem med en handdammsugare och en spegel istället. Handdammsugaren är enligt C en riktigt bra investering och är smidig att använda i kök och hall. Spegeln är tänkt att sitta i hallen på övervåningen. Vi fick den för halva priset på Mio så det var bara att slå till. Har inte hunnit få upp den på väggen ännu men det ska bli inom kort.

Har inte publicerat några bilder från nyårsafton ännu. Ska försöka fixa till det så snart som möjligt.

//J

2 kommentarer:

  1. Hej på er!

    Jag ska prova å blogga lite jag med :-) :
    http://beavertrack.blogspot.com/

    Hur blir man en sån där följare?

    MVH,
    //Nybörjare :-)

    SvaraRadera
  2. Hej,

    Kul att ni startat er blogg. Har redan varit inne och läst på den.

    För att följa tror jag bara du klickar ute i högra kolumnen på knappen "Följ" och sedan följer instruktionerna.

    SvaraRadera