onsdag 28 januari 2009

Träningsvärk

Spelade alltså badminton igår och imorse vaknade jag upp med träningsvärk i ben och skinkor. Är dessutom alldeles för dålig med stretching så det är väl till viss del självförvållat. Hur matchen gick? Jag vann såklart, 3-1 i set och en rejäl genomkörare blev resultatet. Ska försöka köra vidare med badminton regelbundet så jag får röra lite på fläsket.

Ikväll ska vi hem till Sandra och Jonas i Solna. Ska bli riktigt kul att träffa dem och äta något gott. Känner jag Jonas rätt kan det väl slinka in ett system till kvällens V64 så om gudarna är på vår sida blir det storvinst ikväll. Med min fina tipsform är det väl inte helt omöjligt. Ska också försöka fota lite ikväll. Kameran är med och några bilder ska det allt kunna bli.

Ska dessutom försöka få Carro att blogga lite mer. Tror hon totalt skrivit ett inlägg vilket är på tok för lite. Just nu är hon och Hugo på öppna förskolan så vi får se om hon hinner skriva något i eftermdidag innan det bär iväg till Solna.

//J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar