tisdag 27 januari 2009

Lite smått och gott

Hej igen. Tänkte ägna detta inlägg till lite allmänt surr om vad som hänt på sistone. Först och främst vill jag börja med att gratulera Tommy som äntligen fått "fingrarna ur" och köpt sig en lägenhet. Det är inget skit vi pratar om heller, nej Tommy har slagit till på en helt nyproducerad och lyxig 2:a i Sundbyberg. Stort Grattis!!!

Annars är det mesta sig likt, kom lite snö inatt så nu är det väl bara en tidsfråga innan det är slask och jävelskap ute igen. Våren......var är du!!!! Vi längtar efter dig.....

Ska snart iväg och spela badminton för första gången på nästan ett år. Har blivit utmanad av min före detta chef...."pay back time" eller vad säger man? Hoppas bara jag slipper skador, är ju inte direkt ung längre.

Hugo har bytt sovmönster vilket är lite överraskande. Förut somnade han så snällt vid 19.30-tiden, sedan sov han allt som oftast till morgonen efter utan avbrott. Nu är det andra bullar som gäller. Han har bestämt sig för att vara vaken längre på kvällarna och numer sitter han som ett litet ljus mellan mig och Carro och tittar på TV fram till 21-22 tiden. Anledningen att han är så lugn och snäll just då är att han verkar veta att gnällande innebär återgång till sängen. De är inte dumma de små liven.....

Nu måste jag kila till badmintonhallen. Återkommer med en rapport om utgången av matchen sen....

//J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar