måndag 26 januari 2009

Springsteen i juni

Yes!!! Idag släpptes biljetterna till Springsteens båda konserter på Stockholms Stadion i juni. Trots att bokningssystemet brakade samman två gånger lyckades till sist en kollega till mig komma in och hjälpte mig med bokningen. Det ska bli grymt kul att se "Bossen" igen, var 10 år sedan sist för min del......


I övrigt är det mesta ok förutom att Carro fortfarande är lite krasslig. Vi är bortbjudna på onsdag kväll så förhoppningsvis är hon bättre tills dess. Vad gäller min insats som tipster för ombudskanalen kom jag undan med betyget "Väl godkänt". Båda mina spikförslag satt och även mina avslag på betrodda hästar slog väl in. Vi får väl se om jag får förnyat förtroende efter den här insatsen, skulle vara grymt kul.

Om bara vädret snart blir lite bättre kanske vi kan komma ut och fota lite mer. Har blivit dåligt av den varan på sistone.

//J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar