söndag 25 januari 2009

Magsjuka?

God morgon.....eller inte......Imorse vaknade vi upp med 2/3 av familjen i magsjuka. Caroline mår värst och kan inte ta sig ur sängen just nu. Sedan verkar Hugo fått en släng han också även om det är något lindrigare. Har precis torkat spyor och bytt ett par blöjor....det hjälper ju inte direkt att jag är helt slut. Vi kom hem sent igår, tror vi kom i säng vid 2-tiden.

Gårdagen ja, det var riktigt trevligt. Vi var som bekant på Solveigs 30-års fest ute i Nacka, mycket god mat och trevligt sällskap gjorde att kvällen blev mycket lyckad. Vi tog till sist kommunalt ut och efter 1 timme och 3 byten var vi framme vid festen. Hugo var trött men vägrade sova så det dröjde till kl 21.30 innan vi kunde slappna av och Hugo äntligen somnat in. Sedan höll vi på till runt midnatt då vi begav oss hemåt i duggregnet.

Travet då? Ja som vanligt sket det sig och det slutade med 4 rätt. Jag influeras på ett dåligt sätt av min kompanjon i tippandet och nu får vi se om jag kör själv nästa gång istället. Idag är det Prix d'Amerique och direktsändningen börjar kl 15.30 på TV4plus, missa inte det ni som gillar trav.

Tillbaks till hushållssysslorna.....vi hörs snart igen!

//J

1 kommentar:

  1. Usch då, stackare, det lät inte kul! Hoppas det går över snart iallafall. Tack för igår förresten, jag hade jättetrevligt! kram kram

    SvaraRadera