lördag 3 oktober 2009

Ultraljud

Igår var jag på ultraljud. Jag var nästan lite nervös innan. Jag har mått ganska dåligt de här 13 veckorna som nu passerat. Illamående, kräkningar och en enorm trötthet som aldrig verkar ta slut. Och på mitt inskrivningssamtal för två veckor sedan så konstaterades att mina järnvärden var bra, så tröttheten beror på hormoner. Barnmorskan skrattade och sa dubbelt så illa, dubbelt så många. Då väcktes ju tanken på att det kunde vara tvillingar och det skulle jag aldrig orka med! Men igår visade det sig att det var EN liten normal krabat på 14 cm som viftade med armarna och levde sitt lilla liv där inne och som kommer komma ut runt den 14:e april 2010. Åh så spännnande. Och få en till att tycka om lika mycket som Hugo. Tog ju dock inte reda på vad det var för kön, men jag tyckte mig kunna se en liten snopp. Men vi får väl se..

/C

4 kommentarer:

  1. Har ni sexat igen :-) ? Det är det ingen som berättat... Ett stort grattis från Molkom!
    //Per, Annsofie, Clara och Ella.

    SvaraRadera
  2. Hihi, ja det vore väl roligt om Hugo fick en lillbrorsa :) Fast jag tror ändå på att det blir en liten tjej denna gång! Kram :)

    SvaraRadera
  3. Haha...igen?

    Tackar så mycket. Ska bli spännande att se hur det går och vad det är som kommer ut :).

    //J

    SvaraRadera
  4. Åh, så roligt! Se till att vara rädd om er, Kramar Maggan & Geron.

    SvaraRadera