onsdag 21 oktober 2009

Fotografering på dagis

Idag är det fotografering på dagis. Hugo har fått en ny skjorta som han ska ha på sig. Blir kul med lite nya bilder på honom som dessutom är tagna av ett proffs.

När jag lämnade honom i morse gick det väldigt bra. Vi var lite sena så de var precis på väg in till frukosten. Hugo tog en kompis i hand och sen tågade de tillsammans in mot matsalen. Ser faktiskt ganska gulligt ut när de små liven tar sig för olika saker.

Sitter i skrivande stund på jobbet och inväntar anstormningen av möten som sker under dagen. Har fyra möten inplanerade vilket är mer eller mindre standard numer. I måndags var det något mer extremt med sex stycken möten. Däremellan är det tänkt att man ska få något gjort också. Full fart kan man säga.

På fredag har vi strategidag hemma hos min chef. Vi har fått stränga order att lämna bilen hemma så jag misstänker att det ska drickas öl och spånas om hur vi ska öka vår försäljning kommande år. Får försöka ta det lite lugnt bara så jag är pigg på lördag. Då ska vi hem till Frida, Christian och Vincent på middag. Känner jag Christian rätt blir det en hel del flytande förtäring också och då vill man ju inte vara den som ballar ur i första taget :). Ska bli mycket trevligt att träffas igen.

//J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar