söndag 18 oktober 2009

Besök i Tyresö

Igår åkte vi till Jessica, Johannes och deras tre månader gamla son Oliver i Tyresö. Det är en bit mellan Tyresö och Järfälla så vi stannade kvar över natten. Det bjöds på god mat och trevligt sällskap. Tror klockan var närmre 01.30 innan vi slocknade. Sätter sina spår så här dagen efter.

Idag har vi plockat in grill, utemöbler och diverse annat som stått ute. Nu är sommaren undanstökad och nu är det bara att rusta inför den långa mörka vintern. Vi passade även på att åka till soptippen och slänga en massa kartonger och annat skräp. Tycker ändå det är fullt i förrådet trots urrensningen. Vet inte varför det alltid blir fullt hur mycket utrymmen man än har. På något sätt anpassar man sig väl efter de ytor man har att tillgå.

Vill även passa på att gratulera Philip som fick 7 rätt på V75 igår. Grymt jobbat!! Själv blev det som vanligt 4 rätt och jag vet inte varför jag lyckas strula till det varje gång. Blir alldeles för påverkad av all information jag läser och ändrar mig i sista stund. Allt som oftast blir det bara sämre när jag gör så. Ska försöka skärpa mig och dra in några sköna miljoner framöver :-).

Snart dags för "Ensam mamma söker" och lite roliga inslag från Karlskoga.

//J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar