fredag 2 oktober 2009

Blev ingen fest för min del

Är fortfarande sjuk så kvällens festligheter får jag hålla mig borta ifrån. Trodde nog det skulle släppa tidigare men tydligen inte. Vet inte om det är den så kallade svininfluensan jag åkt på? Med de relativt milda symptom jag upplever så tror jag inte det.

Kl 14 idag ringde de dessutom från dagis och sa att Hugo var sjuk. Fick åka dit och hämta honom på studs och nu är vi två av tre som är sjuka här hemma. Får väl hoppas att Carro klarar sig och att vi andra frisknar till snart.

Inga direkta planer i helgen förutom mässan jag tidigare berättade om. Får väl se om vi är pigga nog att åka dit. Annars blir det nog lugnt framför TV:n på kvällarna. Är ju en del program som man lätt fastnar i som dragit igång nu. Först ut är Idol ikväll kl 20. Är mest Carro som vill se men känner jag mig själv sitter jag också framför TV:n och tittar.

Ha en bra helg så hörs vi snart igen.

//J

2 kommentarer:

  1. Tjena Joakim!

    Tråkigt å läsa att du är dålig... Hälsa Caroline från mig att hon ska serva dig med whisky :-) ! Då blir du nog snart frisk!
    ///Per

    SvaraRadera
  2. Haha...ja det hade inte varit dumt. Är faktiskt på bättringsvägen nu så det känns riktigt bra. Ha det så bra och hälsa!!

    SvaraRadera