fredag 23 oktober 2009

Fredag

Då var det fredag igen. Veckan har gått alldeles för fort och jobbat så värst mycket har jag inte på grund av systemkrasch och flytt på jobbet. Men det har ju gett shoppingtillfällen och tillfällen att surfa runt och kolla resor. Och det tackar jag ju inte nej till!

Hugo har verkligen utvecklats den senast tiden. Förutom att det ploppar ur honom nya ord var och varannan dag så har han lärt sig färgerna gul och blå och så räknar han till fyra. När de hade målat på dagis häromdagen hade han målat med gul och sagt måla, gul. Sedan börjar ha bli duktig på namn, förutom namn på alla dagiskompisar och pedagoger har han lärt sig namnen på alla i Musses klubbhus. Han pratar om Kalle, Kajsa, "Mutte" och "Bongben" hela tiden och idag fick han se ett avsnitt med tomten och jag tror att han sa tomten varannan sekund i ca 30 miuter. Men det är så kul :) Han har blivit stora killen.

Annars har jag väl läst lite i körkortsboken och tittat lite på Bonniers trafikskola. Jag ska köra upp 11:e december och skriver teoriprovet dagen innan. Jag fattar inte hur jag ska klara mig bara. Jag är inte direkt förtjust i att köra bil och för att inte tala om parkera. Det är rena katastrofen, jag fattar sjutton inte hur mycket/lite jag ska vrida ratten, årets pucko. Men men, jag måste ju försöka i alla fall.

Nu ska jag koncentrera mig på idol. Är det bara jag som tycker att Rabih är skitdålig? Jag skäms bara jag ser honom! Tycker han låter och ser ut som en smurf! Jaja inget att hetsa upp sig för, det är ju bara idol :)

Trevlig helg!

/C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar