lördag 2 oktober 2010

Veckan som gått..

har varit väldigt nice!

I måndags var jag på me&i party. Jag köpte en tröja till Hugo och en svart plyschoverall med en flugsvamp på till Melker som var urgullig!!

På tisdagen var jag ute med jobbet och käkade middag på ett sydamerikanskt ställe som heter Supper. Mycket god mat och dryck samt jättetrevligt sällskap gjorde kvällen mycket lyckad.

I onsdags var det föräldramöte och förutom information fick vi sy våra egna pinndockor. Jag gjorde två krabbor till Hugo. Hoppas han inte skäms över dem när han kommer till dagis på måndag :)

I torsdags var vi på kyrkis..mycket trevligt.

Och igår fredag var vi på stan. Först till Panduro för inhandling av bokstäver, färg och pensel, sen till BR, därefter lunch på Donken och sist men inte minst ett jätteroligt besök på kulturhuset. Under eftermiddagen hann vi även med en fika hos Hugos kompis Vincent.

Idag, innan Joakim for till ölmässan, åkte vi på shoppingtur till Bromma. Köpte bland annat vinterskor till Hugo. Sen har jag och barnen varit ute, ätit tacos och haft lördagsmys. Nu har jag precis målat bokstäverna jag köpte igår och ska sätta igång med några andra projekt till Hugos rum.

Fortsatt trevlig helg!

/C

1 kommentar:

  1. Låter som en härlig vecka :) Hoppas vi kan ses snart igen, kram!

    SvaraRadera