fredag 15 oktober 2010

Veckan som gått

Barnen har varit sjuka sen i söndags så vi har varit inne hela veckan. De har faktiskt skött sig riktigt bra i det stora hela. Ibland undrar man ju i och för sig om de är apor eller om de verkligen är barn... Hugo försvarar det mesta med att Pippi får stå på bordet, Pippi rycker ju undan duken.

Jag har haft två körlektioner och det känns mycket bra. Men det borde det göra. För efter de här 10 lektionerna har jag tagit totalt 32 stycken! Jag har fått tid för teoriprov den 17:e november och uppkörning 1:a december. Så den som kan får gärna anmäla sig som barnvakt!

Idag har vi varit ute och promenerat i det vackra höstvärdet. Vi var tvungna att komma ut och få lite luft! Och jag passade på att köpa nålar, för nu ska jag börja med mina syprojekt. Joakim ska på Tele2 fest ikväll så då blir det fredagsmys ensam med barnen, men det är helt ok! Imorgon kommer dessutom Maggan, Geron, Mayvy och Harry på middag. Det blir trevligt!

Trevlig helg!

/C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar