tisdag 26 oktober 2010

Härlig helg

I fredags vaknade vi upp i ett vinterlandskap. Så mysigt! Jag väckte Hugo och visade honom snön. Jag och Hugo kände nog likadant, äntligen snö! Under dagen var vi ute och gjorde snögubbar och hade snöbollskrig. Jag jagade Hugo runt huset till han kiknade av skratt och Melker var också stormförtjust. På kvällen kom familjen Planebrink/Gustafsson hit. Vi kollade på idol och spelade TP efter det. Så himla trevligt!

På lördag förmiddag åkte jag iväg på massage och fotbehandling. Det var toppen! Jag känner mig som en ny människa. Med mitt nya hår och detta går allt i rätt riktning! Tack så hemskt mycket för den underbara presenten Kristina och Lennart!
Sedan på eftersmiddag/kväll åkte vi till Trollbäcken söder om stan och hälsade på Jessica, Johannes och lilla Oliver. Det serverades en underbart god fisksoppa och efter det slog vi tjejer killarna i Nationalencyklopedin.

Vi spenderade nästan hela söndagen på IKEA. Vi köpte nya grejer till Melkers rum som skall fixas. Avslutade helgen med pizza och lite avkopplande tv.

Körlektionerna går jättebra. Min körlärare tyckte det var roligt att åka med mig igår när vi körde Kista-Sumpan-Solna. Jag blev så glad och stolt! Jag har börjat sy och det är så kul! Så nu ska jag fortsätta med Hugo och Melkers rum och varva det med teoripluggande.

/C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar