lördag 13 mars 2010

Mitt 30-års firande

Förra helgen uppvaktades av Joakim och Hugo när jag kom hem från jobbet. Fick en jättefin kaffemaskin. Precis vad jag ville ha! Samt kaffe- och espressomuggar designade av Filippa K (Rörstrand) som är ursnygga! Dessutom fick jag kaffebönor så då var det bara att satta igång att börja dricka kaffe :) I samband med det fick jag även ett presentkort till en hudklinik i Jakobsberg från Kristina och Lennart. Tusen tack för det! Det kommer att utnyttjas till en massage och fotbehandling. Det är värt så mycket att få komma iväg på lite avkoppling ibland!



Sedan kom Geron, Maggan, Mayvy och Harry. Det var jättetrevligt. Tack för att ni kom och alla fina presenter, som även kom från Kim och Leona och vänner till Mayvy och Harry. Det blev fler muggar, kaffebönor, choklad och presentkort på kläder och massa fina blommor.



På söndagen var Magnus, Medina och Norah här och fikade och överlämnade ett jättefint halsband och blommor som även var en present från Sandra, Susanna och Pernilla med respektive. Det var jättefint, tack!

När helgen var till ända var Joakim och jag inte de enda som var lite trötta...



Den här helgen, eller rättare sagt idag, har min syster, hennes man och två barn samt min pappa varit här. Vi har ätit och fikat om varannat sedan klockan 10 i morse. Och eftersom jag, Hugo och Matilda fyller år i mars så blev det en del presentöppning. Hugo blev jätteglad för sina paket och även jag som nu på allvar kan rensa min garderob efter denna graviditet. Tack för besöket och alla presenter!











Efter allt stoj och bus så ligger Hugo i soffan och sover. Han somnade nog två minuter efter att alla åkt hem :)

Ja, det har varit två hektiska men roliga helger. Jag vet att jag borde haft en ordentlig fest, för det finns ju vissa andra jag även hade velat fira tillsammans med. Och så var ju tanken innan jag blev gravid. Men nu måste jag ta det lungt. Jag måste vila och se till att bebisen får möjlighet att växa. På tisdag ska jag på ultraljud och jag hoppas verkligen att bebisen växt och mår bra.

Kram

/C

1 kommentar:

  1. Trevliga bilder! :-)
    Jag hoppas även det ser bra ut på ultraljudet i dag! Men det tror jag absolut det gör!
    Vi väntar även på en rapport från Jocke om hur det gick på den där sk "konferensen"... :-)
    Och hur gick det med snöhögen? Ryggskott nu? :-)

    SvaraRadera