söndag 8 november 2009

Besök av kusinen Elsa

I helgen har Hugo haft besök av sin kusin Elsa med familj. Det har varit fullt ös hela helgen och de har verkligen lekt mycket med varandra. Verkligen kul att se att de kommer så bra överens. Hugo som är några månader äldre visade vägen och Elsa var verkligen nyfiken på allt han gjorde. Tror hon samlade på sig en del intryck och så fort han skulle göra något ville hon göra samma sak.

Vi har även hunnit med lite vuxentid i helgen då de små sovit. Spelade b la Trivial Pursuit på Wii som var riktigt kul. Sen blev det en vända Maxi Yatzy där Ulric fullständigt utklassade oss andra. Gårdagen innehöll även en del shopping då vi besökte Stinsens köpcentrum i Sollentuna.

Passade dessutom på att sätta dit sjuan på V75 igår. Vi spelar i bolagsform och det är en hel del som är med och har en andel. Då det endast gav knappa 8.000kr tillbaka var det ingen som blev ekonomiskt oberoende men det är alltid kul med 7 rätt.

Idag är det fars dag. Hugo gratulerade på sängen i morse och hade fixat en jättefin present. En pepparkvarn modell de luxe, något jag länge velat ha men inte kommit mig för att köpa. Nu har jag en och den ska snart användas för första gången när jag ska fixa kvällens middag.

Vi har också hunnit med en sväng på IKEA idag med Ulric, Ulrika och Elsa. Blev även lunch där och sen åkte de tillbaka till Karlskoga.

Återkommer lite senare med några bilder från helgens besök.

Sex dagar kvar nu.....tror jag ska flukta lite i Tax Free katalogen.

//J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar