tisdag 15 september 2009

Mitt knä

Börjar faktiskt bli allt bättre i knät nu. Var som jag tidigare skrev hos doktorn förra veckan och hör och häpna så verkar han ha ställt rätt diagnos. Jag har tydligen en inflammation i en sena under knäskålen. Fick därför anti-inflammatorisk medicin som jag ska äta i fyra veckor. Tycker redan det känns bättre efter bara några dagar och varför de ska behövas i fyra veckor vet jag inte. Vi får väl se hur det artar sig.

Vi har inte haft tid att välja kakel ännu. Börjar känna mig något stressad över det. Skulle vara skönt att ha det klart snart men det är svårt att hinna iväg på vardagarna eftersom butikerna stänger kl 18.

På fredag bär det av till Karlskoga. Dags för årets upplaga av "Far och son" fest. Mer om det senare....

//J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar