tisdag 25 augusti 2009

Update

Det är ingen hejd på min dåliga hantering av bloggen. Har inte uppdaterat den på flera dagar. Vet inte om det beror på skrivkramp, ointresse eller något annat. Nåja, ska försöka bättra mig.

Sitter just nu på jobbet och börjar komma igång på riktigt med mitt arbete. Är lite segstartat när man varit borta i drygt 20 veckor. Men nu är jag som sagt inne i det och det blir nog bättre för varje dag som går.

Hugo är nu på dagis på "riktigt". Jag lämnar honom kl 07.45 varje morgon och C hämtar honom vid 16-tiden. Han är lite ledsen precis när jag lämnar honom men sen går det tydligen över ganska snabbt enligt dagisfröknarna. Skär en del i hjärtat att behöva lämna honom gråtande varje morgon men det blir förhoppnignsvis bättre. Annars går det som sagt bra för honom och när C hämtar honom är han på gott humör.

På lördag vankas det kräftskiva i kvarteret. Vi får hoppas det blir bra väder så vi inte fryser ihjäl. Eventuellt kommer en långväga gäst på besök. Mer om det senare.

//J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar