måndag 31 augusti 2009

Joggingturen avklarad

Så var fjärde löpturen på en vecka avklarad. Har frångått dieten till viss del då det blir lite enformigt med kött och sallad hela tiden. Däremot kör jag hyfsat nyttigt på luncherna, oftast sallad, och sen äter jag lite mindre på kvällarna. Har tappat ytterligare i vikt sen jag började med "diet light" och jag tror förklaringen stavas löpning. Motion är viktigt även om det inte alltid är det roligaste som finns. Planen nu är att fortsätta så länge det känns bra och jag inte "latar" till mig allt för mycket.

Möte i stan i morgon och jag har en del att förbereda. Ska träffa ledningen för en av våra viktigare kunder så det gäller att det går bra. Troligtvis blir jag ensam från vår sida då min chef som skulle med troligtvis har förhinder. Nåja, det ska nog gå bra ändå.

Nu måste jag fixa lite inför mötet och sen blir det eventuellt Zlatans ligapremiär i Barcelona på TV om jag orkar.

//J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar