måndag 7 november 2011

Det rullar på

Veckorna går och snart är det vinter, jul, nyår och allt annat som hör den mörka årstiden till. Bloggandet går fortfarande på sparlåga och det blir inte så mycket skrivet och inte så ofta som jag kanske hade önskat.

Det som hänt sedan senaste inlägget är bland annat att jag fyllt år och är nu uppe i 35 år fyllda. Närmre 70 än födseln vilket känns lite skrämmande när man tänker på det. Blev firad av familjen samt Mayvy och Harry som var över på middag förra helgen. Bland presenterna fanns bland annat ett presentkort på körlektioner. C tycker det är dags att jag tar ett BE-körkort så vi eventuellt, kanske, om vi vill kan köpa en husvagn framöver. Det som lockar mig mest med den tanken är att få spendera helgerna under vintern på någon skidort. Vi får se vad det blir och om det blir något. Ett körkort ska jag hur som helst försöka ta så fort det går.

Helgen som gick har jag varit iväg med ett kompisgäng i Eskilstuna där vi varit på V75, tagit en krogrunda samt bott på hotell. Det var grymt roligt att träffa alla och dessutom få gå på trav. Caroline och barnen var hemma på egen hand och det verkar ha gått bra det också.

Helgen som kommer ska vi till Karlskoga och hälsa på släkten. Det är även dags för årets far och son fest. Ska bli riktigt kul.

/J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar