onsdag 11 augusti 2010

Tillbaks på jobbet

Ja nu har jag börjat jobba igen och det är väl med blandade känslor får jag säga. Naturligtvis kul att vara tillbaka i verkligheten igen men samtidigt saknar jag tiden tillsammans med mina älsklingar där hemma. Blir inte alls att man hinner träffa barnen så mycket som man egentligen skulle vilja göra. Några timmar på kvällen är allt man får.

Till helgen blir det nog ganska lugnt. Tror inte det är något inplanerat ännu. Om vädret tillåter blir det nog en del grillning. Kanske kan det bli kräftor också någon dag? Är riktigt sugen på det och det gäller att passa på under den korta säsong som är.

Bilder då? Ja jag vet, har inte haft tid och ork att sätta mig med det. Ska försöka uppdatera med lite bilder framöver.

//J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar