tisdag 15 juni 2010

Mycket doktor nu :)

Hugo säger så mycket roligt nu och ibland kan man ju inte bara hålla sig. Idag var vi hos doktorn eftersom han fått någon form av allergisk reaktion som gjort att ögat svullnat igen. När vi kom in till doktorn sa han "annan doktor..var är doktor brun?" Förra gången vi var där var vi hos en afrikansk kvinna :) Sedan när jag skulle natta honom nyss läste vi Totte går till doktorn. I boken sitter doktorn på huk framför Totte. Hugo sa då "mamma vilken liten doktor". Haha jag skrattade resten av boken och Hugo med. Allt bygger ju naturligtvis på min dåliga humor, fördomar och mycket associationsförmåga :) men roligt är det!

/C

3 kommentarer:

  1. Underbart! Det är en härlig ålder med alla kommentarer & reflektioner!
    (Har själv börjat skriva ner i en anteckningsbok vartefter och även skapat en anteckningslänk på facebook med en del av Hannas roliga kommentarer! : )

    SvaraRadera
  2. Hahaha, "Doktor Brun", det var nog bland det roligaste jag hört på länge, jag har ju lika dålig humor som dig som du vet, haha.. :)

    SvaraRadera
  3. Solveig, jag visste att du skulle gilla det :) Föreställ dig en hel värld med små doktorer då :) haha...kram

    SvaraRadera