måndag 19 april 2010

Update

Det har inte blivit mycket bloggande på slutet, har varit fullt upp med annat. Jag har börjat jobba igen och idag är första dagen på jobbet. Känns ok att komma in i rutinerna igen men samtidigt har det varit skönt att få vara hemma med familjen de två senaste veckorna.

Helgen som gick hade vi besök av Jonas och Sandra. Vi har inte träffats på länge så det var riktigt kul att ni kom förbi och hälsade på. Naturligtvis käkade vi grillat med diverse tillbehör. Dock hade jag förväntat mig att Jonas skulle äta lite mer, skärpning där till nästa gång :). Efter maten passade C och jag på att spöa våra gäster i Trivial Pursuit på Wii. Bättring där också till nästa gång Jonas. Vill ju i alla fall ha lite motstånd. Även Fredrik, Magnus och Medina var över en stund senare på kvällen som inte avslutades förrän en bit in på småtimmarna.

Något trötta tog vi det lugnt på förmiddagen igår och sen åkte vi och badade med Frida, Christian, Vincent och Viggo. Det var full fart på Hugo och Vincent även om Hugo har en bit kvar till han är lika tuff som Vincent i bassängen. De kommer även få chansen att bada tillsammans i sommar då vi ska till Cypern en vecka.

I övrigt rullar det mesta på. Jag har passat på att bli invald i styrelsen för vår samfällighet där hemma. Vi får se vad jag kan bidra med och åstadkomma, ska bli intressant. På torsdag är det dags för operation av mitt knä (menisken). Sen ska jag förhoppningsvis kunna komma igång med lite löpning igen.

//J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar