torsdag 22 april 2010

Knäoperation

Idag har jag varit och opererat mitt knä. Menisken var lite trasig och det är nu åtgärdat. Fantastiskt hur snabbt det går med operationer nu för tiden. Själva operationstiden var inte mer än 5-10 min, sen var det klart. Efterso jag var nersövd dröjde det ytterligare lite tid innan jag vaknade upp och fick åka hem. Ikväll blir det bara vila men imorgon är tanken att jag ska till jobbet igen. Förutsatt att svullnad och smärta i knät går ner.

Hugo och Melkers morfar är här på besök. Han kom idag på förmiddagen och stannar till på lördag. Jag ska iväg med jobbet till Globen imorgon och titta på Bounce. Det är en dansföreställning som tydligen fått fin kritik och ska vara bra. Därefter är det fest på Café Opera för de som orkar. Vi får se hur det känns med knät, om jag nu ens kommer iväg till jobbet.

//J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar