söndag 28 augusti 2011

Dags att börja jobba

Då är jag inne på de sista timmarna som föräldraledig och i morgon är det dags att återgå till jobbet igen. Det har varit en helt fantastisk period tillsammans med våra små älsklingar men också en hel del påfrestningar. Jag antar att jag kommer sakna dem när jag sitter på jobbet i morgon.

Har blivit dåligt med bloggande på slutet. En hel del saker har hänt och vi har bland annat varit på bröllop i Vadstena, haft besök av Mayvy och Harry samt haft kräftskiva här hemma i kvarteret. Vädret har varit helt underbart helgen som varit och vi satt ute både i fredags när Mayvy och Harry var här och i går då det var kräftskiva.

Inskolningen på dagis har gått över förväntan och i morgon ska alltså Melker gå sin första riktiga dag utan att jag är där. Tror och hoppas att det ska gå bra och att han kommer tycka det är roligt.

Nej nu är det dags att vända rätt dygnet igen och sluta sitta uppe in på småtimmarna som jag gjort senaste månaderna. I morgon ringer klockan 06.30 och det är tillbaks till vardagen igen.

/J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar