onsdag 9 mars 2011

Update

Det är dålig fart här på bloggen inser jag när jag tittar in och ser att den inte uppdaterats på länge. Blir dessvärre inte utav att jag eller C skriver särskilt ofta vilket är trist (kanske). Det som hänt sedan sist är att C har fyllt år. Det var i lördags och vi hade en riktig familjedag med bakning och matlagning på schemat. Blev hembakade semlor samt en riktigt god middag med Toast Skagen och Lammfilé på menyn. Naturligtvis blev det en del presenter utdelade också. I söndags var Magnus och Medina över med sina barn på födelsedagsfika.

I måndags var Mayvy hemma hos oss och hjälpte till att passa Melker när Caroline skulle iväg en sväng på dagen. Är inte alldeles enkelt att få ihop det alla gånger så det är verkligen jätteskönt att Mayvy kan ställa upp när det behövs. Stort tack för det Mayvy.

Denna vecka har i övrigt varit ganska lugn förutom att jag har extremt mycket på jobbet just nu. Ska ju dessutom snart gå hem på föräldraledighet så då blir det något helt annat. Ser fram emot det med blandade känslor. Roligt att få vara med barnen men samtidigt mer ensamt och brist på socialt liv under de månader jag ska vara hemma. Årstiden gör också sitt till och det ska bli skönt att möta våren/sommaren i trädgården istället för på kontoret.

//J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar